دومین یادواره رسانه‌ای استان همدان با موضوع ایثار و شهادت، چهارشنبه، ۲۴ خردادماه به میزبانی روزنامه کیهان و همدان پیام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 14 June 2023

دومین یادواره رسانه‌ای استان همدان با موضوع ایثار و شهادت، چهارشنبه، ۲۴ خردادماه به میزبانی روزنامه کیهان و همدان پیام برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، محمد برخورداربا اشاره به اینکه دومین یادواره رسانه‌ای استان با موضوع ایثار و شهادت روز چهارشنبه، ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود، گفت: این یادواره به همت مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و با همکاری خانه مطبوعات و به میزبانی روزنامه کیهان و همدان پیام با موضوع «روایت عاشقی» برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این یادواره به منظور برنامه‌ها و اهداف کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با معرفی، گپ وگفت در زمینه کتاب «فانوس حرم» و با حضور زینب شعبانی، نویسنده کتاب و حمیدی همسر شهید محسن فانوسی، راوی کتاب برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: این یادواره که با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، از اردیبهشت‌ماه با کتاب زمانی برای عاشقی کلید خورده و با همکاری رسانه‌ها ادامه خواهد یافت.

برخوردارافزود: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مؤثر بین مسئولان و جامعه هستند و برای اینکه بتوانیم اثرگذاری لازم را در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به مردم داشته باشیم باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار